The one and only

Mitt foto
Malmö, Skåne Län, Sweden
Mitt namn är Anna, och jag är född 1988. Jag bor i Malmö med min man, dotter och två bonus barn. Mitt liv präglas av kreativitet, kärlek, lycka och olika hobbyer.

My life in words

Etiketter

Köpa?

Alla miniatyr grejer som läggs upp på min blogg kan köpas. Det är bara att skriva en kommentar under det inlägg som intresserar dig. Skriv då vilken produkt som faller dig i smaken, och din mail adress så skickar jag ett mail så jag kan få dina uppgifter. :)
Använder Blogger.

Readers

Visitors

Totalt:

Denna månaden:

Denna veckan:

Idag:

onsdag 13 januari 2010

12:e Januari

Vilken dag.. Har haft ett mycket jobbigt möte idag. har nog aldrig varit så nervös i hela mitt liv.
Men det gick bra, så det var inte så farligt som jag trodde. Så får hålla tummarna nu..
Gick bort till Ine's Nail Lash innan jag gick dit och skyltade om hennes fönster, tänkte ta kort på det när jag är där nästa gång. Sen bar det av hem till Ine efter mötet för att fika.. Alltid lika trevligt att umgås med henne. LillSkruttan var på dagis, så han knappt hem i mellan för att hänga av mig väskan innan hon skulle hämtas. Men det löste sig i alla fall. :)
Nu ikväll har jag bara virkat. Mormors rutor. Det är min nya passion. ;)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar