The one and only

Mitt foto
Malmö, Skåne Län, Sweden
Mitt namn är Anna, och jag är född 1988. Jag bor i Malmö med min man, dotter och två bonus barn. Mitt liv präglas av kreativitet, kärlek, lycka och olika hobbyer.

My life in words

Etiketter

Köpa?

Alla miniatyr grejer som läggs upp på min blogg kan köpas. Det är bara att skriva en kommentar under det inlägg som intresserar dig. Skriv då vilken produkt som faller dig i smaken, och din mail adress så skickar jag ett mail så jag kan få dina uppgifter. :)
Använder Blogger.

Readers

Visitors

Totalt:

Denna månaden:

Denna veckan:

Idag:

torsdag 7 januari 2010

7:e Januari

Har varit het borta de senaste dagarna. Den nya medicinen gör mig helt matt, så har inte gjort så mycket nytta.. Eller jo.. Jag har Scrapat. ;) Det är verkligen som balsam för själen! Gjorde klart Nelias 2:a årsbok i förrgår kväll. Och håller på med 3 andra album samtidigt nu. Jag är hopplös...

Igår var Sara och Elin här. Jag har lyckats frälsa båda två till Scrapare, så är riktigt stolt över mimg själv. ;) Elin håller på med en bok om sin hund Teo, och Sara håller på med en BOM. Så det var full rulle i köket igår, med kaffekoppar överallt. Tacka gudarna för att jag har mina vänner. Patrik kom upp en sväng åxå innan han skulle ut och ploga snö mitt i natten.. Stackarn.
Cornelia har tillbringat ett par dagar hos morfar, så att jag får komma in i medicinen ifred så att säga, ville inte att Nelia skulle se mig helt utslagen.. Nu har jag ju ätit den i 5 dagar, så kan iallafall tygla mig. :)



Min vackra Sara!

Idag kom ju Nelia hem som sagt. Så vi har pysslat nästan hela dagen. Cornelia fick glitter lim pennor av moster i julklapp (fan ta henne....), så hon har lekt med dem. Och som tur är, så är de snart slut. Jag tycker att det är SKIT bra att min syster ser till att Nelia är kreativ, och för att hon inte köpte en trumpet eller något, men glitter lim pennor till en 4:åring är ingen bra idé.... Men hon höll sig på bordet iallafall och hon har accepterat att hon bara får leka med dem när jag är med.

GlitterLimPrinsessan!

Millan kom förbi i eftermiddag, det var gött att se henne igen. Hon och Simon var visserligen här för ett par dagar sen, men att prata tjejsnack med Millan är skönt. Inte riktigt samma sak när en kille är med, det spelar ingen roll vilken kille det är. ;)
Millan fick fram sin kreativa sida och gjorde en Spindel teckning till Nelia med glitter lim. ;)

Stolt konstnär!

Signerad och allt. ;)

Tänkte lägga upp lite bilder på det scrapade sen. Men gör det inte nu. ;)

1 kommentarer:

Rosa Hemmet sa...

Hello!

låter jobbigt med den där medicineringen du skrev om, men kreativiteter är ju alltid helande för det mesta. verkar som att du är omkring en hel del kreativa människor, inklusiva lilla dottern som säkerligen är glad i att pyssla ser det ut som! :)
Vilken supersnygg spindel din vän gjorde, det är nog den glamourösaste jag någonsin sett, med glitter och allt! ;D

Skicka en kommentar