The one and only

Mitt foto
Malmö, Skåne Län, Sweden
Mitt namn är Anna, och jag är född 1988. Jag bor i Malmö med min man, dotter och två bonus barn. Mitt liv präglas av kreativitet, kärlek, lycka och olika hobbyer.

My life in words

Etiketter

Köpa?

Alla miniatyr grejer som läggs upp på min blogg kan köpas. Det är bara att skriva en kommentar under det inlägg som intresserar dig. Skriv då vilken produkt som faller dig i smaken, och din mail adress så skickar jag ett mail så jag kan få dina uppgifter. :)
Använder Blogger.

Readers

Visitors

Totalt:

Denna månaden:

Denna veckan:

Idag:

söndag 3 januari 2010

3:e Januari

Vilken slö dag.. Hittills har jag och Nelia inte ens klätt på oss. Känner att jag behöver en dag utan några direkta plikter.. Så vi går här i pyamasar och raggsockar, som två små mjukis-töntar. ;)
Har tittat på film med prinsessan nästan hela dagen. Det är så skönt att inte ha några tider att passa.
Läste på en annan mammas blogg att hon kände sig så usel stundvis.. Och jag kan inte göra annat än hålla med henne.. Mina såna stunder är:



  • När jag har lovat att vi ska hitta på något speciellt och sen märker att vi kanske inte har råd eller att jag inte orkar.

  • När jag går med på det ena eller det andra fast jag från början har sagt nej, för att jag inte orkar höra henne tjata.

  • När mitt dåliga morgonhumör går ut över henne...

  • När hon får äta Mc'Donalds fast jag ahr lovat mig själv att hon egentligen inte ska äta sånt, förutom vid speciella tillfällen

  • När jag går fast hon blir ledsen på dagis eller när hon ska till morfar.

  • När vi inte har gått ut på 2 dagar och jag känner att nej, det är skit kallt, blåser och skit, nej jag orkar helt enkelt inte, och så håller vi oss inne fast Nelia vill gå ut.

Det finns så mycket som kan göra mig små deppig när det gäller hur jag tar hand om prinsessan. Men det som är bra överväger jätte mycket. :)


Idag har vi som sagt inte gjort något speciellt.. Har kollat på Ice age 3, Micke & Molle och Lejonkungen 2... Och det lär bli fler...
Fixade en pennburk till hennes helt egna tuschpennor förresten, så jag har ju gjort lite nytta iallafall. :)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar