The one and only

Mitt foto
Malmö, Skåne Län, Sweden
Mitt namn är Anna, och jag är född 1988. Jag bor i Malmö med min man, dotter och två bonus barn. Mitt liv präglas av kreativitet, kärlek, lycka och olika hobbyer.

My life in words

Etiketter

Köpa?

Alla miniatyr grejer som läggs upp på min blogg kan köpas. Det är bara att skriva en kommentar under det inlägg som intresserar dig. Skriv då vilken produkt som faller dig i smaken, och din mail adress så skickar jag ett mail så jag kan få dina uppgifter. :)
Använder Blogger.

Readers

Visitors

Totalt:

Denna månaden:

Denna veckan:

Idag:

måndag 4 januari 2010

4:e Januari

Vilken genom seg dag.. Hittills.. Har inte gjort någon nytta alls.. Mår visserligen inte bra, men känner att jag inte räcker till på något håll just nu.
Det är skönt att Nelia roar sig själv i den mån hon kan.
Just nu ligger hos bredvid mig i sängen och äter apelsin. Hon är inte heller så jätte pigg idag.
Kan vara lathet också.
Går dagen blev intressant till slut. Både Sara, Elin och Patrik komm upp och roade mig. Sara lagade middag och jag var mest i vägen tror ja. ;) Det blev jätte gott iallafall.
Scrapade lite igår med Sara när Elin och Patrik åkt hem. Ska ta kort på det senare tänkte jag.
Uppdaterar mer i kväll. :)

Prinsessan ligger i min säng och äter apelsin

Dollan har legat och *pussat* på mig, hon är så myspys

Hemma hos oss rullar Barnkanalen till 70% om dagarna. Jag har min tv stund efter klockan 9 op kvällen, resten bestämmer Nelia om hon är hemma..

0 kommentarer:

Skicka en kommentar