The one and only

Mitt foto
Malmö, Skåne Län, Sweden
Mitt namn är Anna, och jag är född 1988. Jag bor i Malmö med min man, dotter och två bonus barn. Mitt liv präglas av kreativitet, kärlek, lycka och olika hobbyer.

My life in words

Etiketter

Köpa?

Alla miniatyr grejer som läggs upp på min blogg kan köpas. Det är bara att skriva en kommentar under det inlägg som intresserar dig. Skriv då vilken produkt som faller dig i smaken, och din mail adress så skickar jag ett mail så jag kan få dina uppgifter. :)
Använder Blogger.

Readers

Visitors

Totalt:

Denna månaden:

Denna veckan:

Idag:

lördag 23 januari 2010

22:a Januari

Har åkt med PatrikBoy på jobbet idag. Kände att jag ville komma ut lite, känner mig fortfarande riktigt dassig. Men det va skönt att bara sitta där och vara i vägen så att säga.
Annars har dagen varit riktigt dryg faktiskt.. Har inte gjort mycket till nytta. Hämtade Cornelia och åkte och handlade mat, sen hem, äta och sen köra henne till morfar. min prinsessa.. Hade egentligen velat ha henne hemma, men jag vet att hon har det roligare hos morfar nu är jag inte är hundra.. Har så ont i huvudet ikväll, att jag fick ta morfintabs.. Fan också.. Bara det inte är en såndäringa jävlans hjärnhinneinflammation igen.. Lyckades få det 3 gånger förra året.. Skulle inte förvåna mig ett skit om det är det igen. Vet att det bara är att ligga lågt, ta det lugnt och dricka det som drickas kan.. Äta är nästan uteslutet när jag tar dem, mår så illa. Och sjukan kan inte göra så mycket, det är ju virus, så det går inte att behandla.. Så får bli till att ligga på soffan och dryga.

David och PatrikBoy var här ikväll och kollade på Blade 2.. Ska nog sova nu....

0 kommentarer:

Skicka en kommentar