The one and only

Mitt foto
Malmö, Skåne Län, Sweden
Mitt namn är Anna, och jag är född 1988. Jag bor i Malmö med min man, dotter och två bonus barn. Mitt liv präglas av kreativitet, kärlek, lycka och olika hobbyer.

My life in words

Etiketter

Köpa?

Alla miniatyr grejer som läggs upp på min blogg kan köpas. Det är bara att skriva en kommentar under det inlägg som intresserar dig. Skriv då vilken produkt som faller dig i smaken, och din mail adress så skickar jag ett mail så jag kan få dina uppgifter. :)
Använder Blogger.

Readers

Visitors

Totalt:

Denna månaden:

Denna veckan:

Idag:

lördag 2 januari 2010

2 Januari

Idag har jag varit med Patrik.. När jag väl vaknade.. Sara ringde och väkte mig vi 1 tiden. Har varit helt slut hela dagen. Ricard jäveln knäcker henne totalt.. Och snart mig med, hatar att höra Sara så ledsen i telefonen hela tiden. Tack vare honom..*Morrar*

Ringde Patrik när jag hade käkat en macka och sen åkte vi hem till honom. Snor halt på gatan, hur man än körde så hamnade vi på bredställ hela tiden! Helt sjukt..
Kollat på film och druckit kaffe.. Det är väl de vi har gjort idag. Inte mycket mer..

Tänkte dra upp mina nyårs löften. Har totalt glömt att skriva dem i allt detta virrvarr av sjukhus och grejer.. Så här kommer de:

  1. ISO dieten ska sättas igång med den 4:e, och ska FÖLJAS !
  2. Bi bättre på att blogga
  3. Motionera Mera
  4. Försöka komma härifrån innan året är slut

Så nu var det gjort. :)

Prinsessan kom hem här i kväll och öppnade sin juklapp hon fick av Sara. En jäääääätte fin klänning, och hon blev så glad, så super mega glad. :)

Ska krama och pussa på henne här nu innan jag slocknar fullständigt..

0 kommentarer:

Skicka en kommentar