The one and only

Mitt foto
Malmö, Skåne Län, Sweden
Mitt namn är Anna, och jag är född 1988. Jag bor i Malmö med min man, dotter och två bonus barn. Mitt liv präglas av kreativitet, kärlek, lycka och olika hobbyer.

My life in words

Etiketter

Köpa?

Alla miniatyr grejer som läggs upp på min blogg kan köpas. Det är bara att skriva en kommentar under det inlägg som intresserar dig. Skriv då vilken produkt som faller dig i smaken, och din mail adress så skickar jag ett mail så jag kan få dina uppgifter. :)
Använder Blogger.

Readers

Visitors

Totalt:

Denna månaden:

Denna veckan:

Idag:

söndag 31 januari 2010

29:e Januari

Riktigt seg dag. Varit i skolan en sväng och haft "bemötande och samspel", efter de gick jag och Henke och pratade med Clas om våran lilla roadtrip till Oskarshamn på måndag. Jag och Henke ska prata om vårat sociala företag på en "mingel dag" med en massa högt uppsatta chefer i Kalmar län. Lite nervöst faktiskt, men de kommer gå bra. Vi har ju nästan 2 timmar på att prata om upplägget vi ska göra. clas har fixat PowerPoint och grejer, så vi hoppas på att få använda deras projektor.

Patrik hämtade mig efteråt, och så åkte vi hem till honom för att börja spela Resident Evilo 5 på hans PS3, Jaaa... Jag är lite tv-spels tönt. Det får ni leva med, men spelar verkligen inte hela tiden, men tycker att det är kul att göra det ibland, om det är ett roligt spel.

Cornelia åkte till mormor nu i eftermiddag, och ska sova hos dom tills i morgon, är ju så genom förkyld, så känner att det ska bli skönt att kunna sova ut ordentligt. Det är ju inte varje natt man får göra det, även om man somnar så vaknar man ett par gånger...

nighti nighti!!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar