The one and only

Mitt foto
Malmö, Skåne Län, Sweden
Mitt namn är Anna, och jag är född 1988. Jag bor i Malmö med min man, dotter och två bonus barn. Mitt liv präglas av kreativitet, kärlek, lycka och olika hobbyer.

My life in words

Etiketter

Köpa?

Alla miniatyr grejer som läggs upp på min blogg kan köpas. Det är bara att skriva en kommentar under det inlägg som intresserar dig. Skriv då vilken produkt som faller dig i smaken, och din mail adress så skickar jag ett mail så jag kan få dina uppgifter. :)
Använder Blogger.

Readers

Visitors

Totalt:

Denna månaden:

Denna veckan:

Idag:

onsdag 13 januari 2010

8:e Januari

Viken dag. Tagit det såå lugnt! har bara umgåtts med älsklingen och gosat. Gick ut på stan för första gången idag på en hel evighet. Jag är verkligen trött på den här hålan.. Jag vet inte hur länge till jag kommer orka med den här stan.

Den tråkiga nyheten från igår gör att det är ett hål i mig som blir större och större.. Som om 40 råttor åt på mig... Men det kommer lösa sig. Det är jag nästan säker på. Nästan....


Gick som sagt ner till stan idag. Var och hämtade ett efterlängtat paket som beställdes för LÄNGE sen. Vilken lycka!! Passade på att fika på Nybro Café och Kallskänk. Delade på en bit smörgås tårta innan vi gick hemåt.


Sara kom förbi ikväll och så scrapade vi. Är klar med mitt "minnen" album, så ska gå på Bulgarien bilderna från 2008. Jag har bara inte haft lust att göra det förrän nu. :)

Mina nya underbaringar!!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar