The one and only

Mitt foto
Malmö, Skåne Län, Sweden
Mitt namn är Anna, och jag är född 1988. Jag bor i Malmö med min man, dotter och två bonus barn. Mitt liv präglas av kreativitet, kärlek, lycka och olika hobbyer.

My life in words

Etiketter

Köpa?

Alla miniatyr grejer som läggs upp på min blogg kan köpas. Det är bara att skriva en kommentar under det inlägg som intresserar dig. Skriv då vilken produkt som faller dig i smaken, och din mail adress så skickar jag ett mail så jag kan få dina uppgifter. :)
Använder Blogger.

Readers

Visitors

Totalt:

Denna månaden:

Denna veckan:

Idag:

lördag 16 januari 2010

16:e Januari

Har sovit så länge idag! Så skönt! NelliBelli är hos morfar, så har bara varit helt off hela dagen. Har knappt kollat på klockan ens. Har varit mycket avslappnat.
Patrik hämtade mig vid halv 6 tiden och tyckte att vi skulle laga mat ihop. Sen blev de tv-spelande på menyn. David, Patriks kusin, kom förbi och mest satt och skakade på huvudet åt våra mega ryck, som bara Patrik och jag kan få. :)

PatrikBoy!

Våran exklusiva middag!

Kom hem runt 9, och fick för mig att städa! Anna.. Städa.. Herregud, det är något fel på mig nu för tiden! Så nu är det nybäddat i sängen, städat på skrivbordet och upplockat från golvet! Så det är tiptop.
Pratar med Palle nu, ska snart gå och lägga mig i sängen är tanken! Natti natti!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar