The one and only

Mitt foto
Malmö, Skåne Län, Sweden
Mitt namn är Anna, och jag är född 1988. Jag bor i Malmö med min man, dotter och två bonus barn. Mitt liv präglas av kreativitet, kärlek, lycka och olika hobbyer.

My life in words

Etiketter

Köpa?

Alla miniatyr grejer som läggs upp på min blogg kan köpas. Det är bara att skriva en kommentar under det inlägg som intresserar dig. Skriv då vilken produkt som faller dig i smaken, och din mail adress så skickar jag ett mail så jag kan få dina uppgifter. :)
Använder Blogger.

Readers

Visitors

Totalt:

Denna månaden:

Denna veckan:

Idag:

torsdag 21 januari 2010

21:a Januari

Har varit en riktigt slö dag.. Har ont i hela kroppen och känner mig nästan febrig.. Inte roligt alls. Cornelia har varit hemma från dagis i dag. Så vi har legat på soffan och gosat och pratat. Har varit riktigt mysigt. Började på att röja upp i hennes rum, hon är proffs på att "städa", dvs lägga saker i andra saker som sen läggs i ytterligare en sak... Så har gått igenom allting. Ska ta det sista i morgon, dammsuga, moppa och plocka bort kläder och mjukisar som ligger på golvet. Satt upp en hyla i hennes rum också, så nu bev det lite mer förvaring. :)
Får se hur jag förgyller dagen i morgon, blir nog till att städa klart och göra mormorsrutor. ;)
patrik var förbi förut, och i morgon kommer förhoppningsvis Sara. :)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar