The one and only

Mitt foto
Malmö, Skåne Län, Sweden
Mitt namn är Anna, och jag är född 1988. Jag bor i Malmö med min man, dotter och två bonus barn. Mitt liv präglas av kreativitet, kärlek, lycka och olika hobbyer.

My life in words

Etiketter

Köpa?

Alla miniatyr grejer som läggs upp på min blogg kan köpas. Det är bara att skriva en kommentar under det inlägg som intresserar dig. Skriv då vilken produkt som faller dig i smaken, och din mail adress så skickar jag ett mail så jag kan få dina uppgifter. :)
Använder Blogger.

Readers

Visitors

Totalt:

Denna månaden:

Denna veckan:

Idag:

lördag 23 januari 2010

23:e Januari

Vilken dag.. Sovit som en stock til klockan 1. Sen har jag bara legat på soffan hela dagen, virkat mina underbara mormorsrutor och bara varit för mig själv. Sara kom förbi och vi hämtade mat, Kina til mig och gyros till henne. Sen var hon tvungen att åka. Efter en hav timme kom Patrik och han åkte nyss.. Har hunnnit kolla på Sleepy Hollow, Ondskan och Torkel i Knipa idag.. Tänkte dra igenom Sanningen om Rödluvan om en stund. Fick bara ett bloggryck så att säga.
Ska fixa lite te, en blir de soffan igen. Hoppas ni har en skit bra helg, och att ni tar det lugnt och vilar som jag gör.. Eller så gör man inte det, och har skit kul. :)



Jag gör mina i grått, svart och blått. :)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar