The one and only

Mitt foto
Malmö, Skåne Län, Sweden
Mitt namn är Anna, och jag är född 1988. Jag bor i Malmö med min man, dotter och två bonus barn. Mitt liv präglas av kreativitet, kärlek, lycka och olika hobbyer.

My life in words

Etiketter

Köpa?

Alla miniatyr grejer som läggs upp på min blogg kan köpas. Det är bara att skriva en kommentar under det inlägg som intresserar dig. Skriv då vilken produkt som faller dig i smaken, och din mail adress så skickar jag ett mail så jag kan få dina uppgifter. :)
Använder Blogger.

Readers

Visitors

Totalt:

Denna månaden:

Denna veckan:

Idag:

torsdag 28 januari 2010

28:e Januari

Vilken dag. har verkligen varit en riktigt bra dag!! Vaknade samma tid som vanligt, (otroligt att jag har fått en dygnsytm) lämnade Nelia på dagis och gick hem och åt frukost. Började pula med virkandet, och en massa annat. Sen kom jag på att mina samlar objekt inte finns med på min blogg!! Piiinsamt.. Så här kommer en del av min samling. :)
Bilden att dömma, kan man tro att jag samlar på filmer (?) Men det är Tatty Teddys som är min riktiga passion!!
3 utav de mest passande för årstiden. :)
Mitt underbara projket kom hem idag! Är så LYCKLIG ! Det är så perfekt!
Ett linne skåp, för 300:-, inkl. hemkörning och de bar upp det. :)
Överväger om jag ska måla det shabby chic, eller om jag ska låta det vara som det är.. Någon som har en åsikt om det?


Letade garn i hela lägenheten, jag tror att jag har hittat allt.. Kanske. De tar upp ena halvan av skåpet iallafall. :)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar