The one and only

Mitt foto
Malmö, Skåne Län, Sweden
Mitt namn är Anna, och jag är född 1988. Jag bor i Malmö med min man, dotter och två bonus barn. Mitt liv präglas av kreativitet, kärlek, lycka och olika hobbyer.

My life in words

Etiketter

Köpa?

Alla miniatyr grejer som läggs upp på min blogg kan köpas. Det är bara att skriva en kommentar under det inlägg som intresserar dig. Skriv då vilken produkt som faller dig i smaken, och din mail adress så skickar jag ett mail så jag kan få dina uppgifter. :)
Använder Blogger.

Readers

Visitors

Totalt:

Denna månaden:

Denna veckan:

Idag:

onsdag 13 januari 2010

13:e Januari

Har varit en väldigt bra dag idag faktiskt. Varit på möte på skolan först vid 10, gick klockrent. Ska förhoppningsvis köra på onsdag om jag har tur. :) Sen gick jag till Ine. Har fixat kaffe, lekt med tippar och lackat och haft mig. SÅ grymt kul! har lärt mig en massa idag. Och Ine var nor till och med lite imponerad av min talang. ;) Så hon kallade mig till och med för "Praktikanten". OH vad de värmde i mig. Sara kom förbi när Ine gick och fikade med en kollega, så skötte salongen själv en stund.
Gick ett ärende åt Ine innan jag, Sara och hennes lillasyster Nathalie åkte hem till mig och tittade på en halv film och virkade. Dessa rutor... I LOVE THEM ! Det kommer bli så tufft när min plan är färdig.



Tjejerna åkte hem för en stund sen. Så nu ska jag bara ligga på soffan, titta på tv, virka och dricka te är tanken. Ska ner till Ine i morgon igen, ska ta kort på skyltningen då och lära mig lite om hygien osv osv. Så det ska bli hur kul som helst. På måndag ska jag på min första lektion på ett par veckor. Ska bli jätte skönt att sätta igång igen. :)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar