The one and only

Mitt foto
Malmö, Skåne Län, Sweden
Mitt namn är Anna, och jag är född 1988. Jag bor i Malmö med min man, dotter och två bonus barn. Mitt liv präglas av kreativitet, kärlek, lycka och olika hobbyer.

My life in words

Etiketter

Köpa?

Alla miniatyr grejer som läggs upp på min blogg kan köpas. Det är bara att skriva en kommentar under det inlägg som intresserar dig. Skriv då vilken produkt som faller dig i smaken, och din mail adress så skickar jag ett mail så jag kan få dina uppgifter. :)
Använder Blogger.

Readers

Visitors

Totalt:

Denna månaden:

Denna veckan:

Idag:

tisdag 26 januari 2010

26:e Januari

Har varit i plugget idag. Är visserligen inte pigg överhuvudtaget.. Känner mig som en vandrande katastrof.. Knaprar smärtstillande som sjutton och känner mig bara sliten.. Borde nog stannat hemma idag egentligen. Men vad skulle jag göra? Hade marknadsföring idag, lika intressant som vanligt.
Patrik skulle på arbetsintervju i eftermiddag, så lovade att åka med honom in till Kalmar. Han svarade inte när jag ringde, så fick för mig att gå ner på Kupan (second hand). Hittade ett sånt MEGA fynd som jag får hem på torsdag, så tänker inte säga vad det är än. ;) Men jag älskar det och blev bara helt stum när jag såg de!
Åkte som sagt in till Kalmar, gick runt lite på Coop medans Patrik var och pratade. Hittade lite födelsedagspresenter til monstret. :) Mammas prinsessa som fyller 4:a nästa månad! Shit vad tiden går..
Åkte ut till CityGross och tittade lite. Patrik skulle ändå in på Media Markt, så passade på att springa in där. Hittade skylten nedan. Såna grejer får mig bara att asgarva!

Hittade min FAVVO tidning på Coop. :)


Och nu är jag färdig med mormorsrutor för ett tag. ;) Projektet är nu färdigt, och det tog tid!! Grymt mycket tid, men de blev snyggt som sjutton!!
Trumvirvel......

Överdrag till min tråkiga svarta sittmöbel. :D



0 kommentarer:

Skicka en kommentar