The one and only

Mitt foto
Malmö, Skåne Län, Sweden
Mitt namn är Anna, och jag är född 1988. Jag bor i Malmö med min man, dotter och två bonus barn. Mitt liv präglas av kreativitet, kärlek, lycka och olika hobbyer.

My life in words

Etiketter

Köpa?

Alla miniatyr grejer som läggs upp på min blogg kan köpas. Det är bara att skriva en kommentar under det inlägg som intresserar dig. Skriv då vilken produkt som faller dig i smaken, och din mail adress så skickar jag ett mail så jag kan få dina uppgifter. :)
Använder Blogger.

Readers

Visitors

Totalt:

Denna månaden:

Denna veckan:

Idag:

torsdag 28 januari 2010

27:e Januari

Vilken genom mysig dag! När jag vaknade i morse var jag helt mörbultad.. Jag orkade verkligen inte. Så ringde skolan och sa att jag stannar hemma idag. Inga problem alls. Fick även ringa dagis och säga att Nelia skulle stanna hemma. När hon hörde att jag har ont i halsen fick hon helt plötsligt också de. ;) Min mysing. Så har gosat och legat i sängen, pratat, pusslat och tittat på filmer hon och jag. Sånna dagar behöver man i bland.

Upptäkte att jag inte hade en enda droppe mjölk hemma.. *panik*, och lägligt som sjutton säger Patrik att vi ska åka till Kalmar och storhandla på CityGross. Så åkte dit oc gick där en halv evighet kändes de som. Hämtade upp min *ex fru* Catja på hennes jobb på varvsholmen så kom Tomas bort till Citygross, de skulle också handla. Träffade Catja igår också, men bara en liten stund. Fan vad jag har saknat henne! Helt galet. Det var så skönt att se henne igen.
På vägen hem var både jag och Nelia hungriga, och jag som är sjuk orkar inte ställa mig och laga mat.. Så vi tog McDriven... Skäms nästan när man har varit där. Jag tycker egentligen inte ens om McDonalds, men ibland orkar man het enkelt inte. Och urvalet på snabbmat i denna hålan är pytteliten!! Så åkte hem till Patrik och vi käkade och han plockade upp varorna.

Snöstorm som satan på vägen hem från Kalmar, 50 på 100 vägen.. Suck...

0 kommentarer:

Skicka en kommentar