The one and only

Mitt foto
Malmö, Skåne Län, Sweden
Mitt namn är Anna, och jag är född 1988. Jag bor i Malmö med min man, dotter och två bonus barn. Mitt liv präglas av kreativitet, kärlek, lycka och olika hobbyer.

Etiketter

Köpa?

Alla miniatyr grejer som läggs upp på min blogg kan köpas. Det är bara att skriva en kommentar under det inlägg som intresserar dig. Skriv då vilken produkt som faller dig i smaken, och din mail adress så skickar jag ett mail så jag kan få dina uppgifter. :)
Använder Blogger.

Readers

Visitors

Totalt:

Denna månaden:

Denna veckan:

Idag:

onsdag 10 februari 2010

10:e Februari

Gud vad trött jag är! Helt slut i hela kroppen.. Vart har min motion tagit vägen?! Inte bor den kvar dä den borde iallafall.. suck...
Har varit på veckomöte angående det socialaföretaget. Så nu är stadgan klar, så nu är det upp till Clas att skicka in den och sen registrera företaget.
Och i morgon ska han på hyresförhandling angående lokalen.. Det är mycket för Clas nu.. Kan inte vara lätt att ha oss som pekar på vad han ska göra. ;) Näe, skämt å sido, han har ju faktiskt antagit detta uppdraget helt själv.

Gick hem till Patrik efter plugget, det kanske är därför jag är så slö som jag är... Vi drack en massa kaffe, spelade tv-spel och snackade skit.
Mamma ringde och frågade vad Cornelia önskar sig i födelsedagspresent. Jag satt som ett frågetecken i patriks soffa och kunde verkligen inte komma på något hon behöver.. Kul att ha en 4:a åring som har så mycket att man inte kan komma på något att ge henne i födelsedagspresent. Haha! Jag kom iallafall fram till att en cykel skulle sitta fint. Iallafall när all denna snön är borta. Har snöat ytterligare någon centimeter idag.. Är så less på de här.. :(

Har inte gjort mycket mer än att diskat, fixa mat till busan, virkat lite och ätit popcorn i eftermiddag.. Man ska kanske ta och leta fram någon rest i kylen och tugga på? Huuummmm...



0 kommentarer:

Skicka en kommentar