The one and only

Mitt foto
Malmö, Skåne Län, Sweden
Mitt namn är Anna, och jag är född 1988. Jag bor i Malmö med min man, dotter och två bonus barn. Mitt liv präglas av kreativitet, kärlek, lycka och olika hobbyer.

Etiketter

Köpa?

Alla miniatyr grejer som läggs upp på min blogg kan köpas. Det är bara att skriva en kommentar under det inlägg som intresserar dig. Skriv då vilken produkt som faller dig i smaken, och din mail adress så skickar jag ett mail så jag kan få dina uppgifter. :)
Använder Blogger.

Readers

Visitors

Totalt:

Denna månaden:

Denna veckan:

Idag:

tisdag 2 februari 2010

1:a Februari



Vilken dag.. Har nog aldrig fått in så mycket info på så kort tid, även om inte mycket fastnade så var det väldigt intressant. Är inte helt hundra i skallen.. Hmm.. Men nu är detta verkligen i full gång! Vi var på konferans i Oskarshamn för att prata om företaget vi håller på att starta.
Jag var väl innerst inne riktigt nervös, men de handlade inte om mer än 3-4 minuter vi skulle stå där framme och prata, och efteråt kändes det som att vi hade behövt MYCKET mer tid.
Coompanion som skötte det hela var riktigt bra värdar, tack tack tack!

Vid 4 tiden började minglet, och jag och Henrik stack direkt ut och rökte. Utanför flyger nästintill en kvinna på oss från Studie Främjandet, och säger att hon och hennes organisation (?) vill vara med. Alltså innebär detta att vi kommer ha "utbildare" vid tema kvällar osv, om vi vill ha de. Fan så nice nice nice. :D

I en utav pauserna så flög en reporter på oss och ville ta kort och grejer (som du ser nedan),
http://www.nyheterna.net/nyheter/oskarshamn/socialt_foeretagande

Det var en grymt givande dag!


Henrik, Jag och Clas!



Bild på lokalen, 290 kvadrat, vi sitter under en hyresförhandling, men hoppas hoppas hoppas på att vi får denna lokalen!! (Clas satte bara in grejer provisoriskt, kommer inte se ut så sen..)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar