The one and only

Mitt foto
Malmö, Skåne Län, Sweden
Mitt namn är Anna, och jag är född 1988. Jag bor i Malmö med min man, dotter och två bonus barn. Mitt liv präglas av kreativitet, kärlek, lycka och olika hobbyer.

Etiketter

Köpa?

Alla miniatyr grejer som läggs upp på min blogg kan köpas. Det är bara att skriva en kommentar under det inlägg som intresserar dig. Skriv då vilken produkt som faller dig i smaken, och din mail adress så skickar jag ett mail så jag kan få dina uppgifter. :)
Använder Blogger.

Readers

Visitors

Totalt:

Denna månaden:

Denna veckan:

Idag:

söndag 28 februari 2010

26:e Februari

Vaknade sådär snuskigt tidigt idag igen..... Gaaahh!! Vet inte min kropp vad sova är?! Det hade ju varit trevligt om man kunde utnyttja sina lediga dagar med att sova lite länge kanske. Men näääe dåh!! Yäyä, de blir nog bättre.
När Nelia och jag vaknade i morse var de så tjock dimma att jag inte såg över till andra sidan gatan. Då är de "Dammigt" som Nelia säger. Och jag kan inte göra mycket mer än att hålla med henne.


Lämnade Nelia på dagis och väntade sedan på att klockan skulle gå så att jag kunde gå ner till plugget och åka in till Kalmar med Ann för att köpa X-Box360 och BandHero till mässan på Söndag. Så vi åkte in och så fanns de ingen täckning på företagskortet.... Suck... Alltid ska de vara nått, men de löste sig i slutändan. Lämnade Ann för att invänta Patrik och Kelly, gick in på Jula för att bara titta lite, och kom ut därifrån med en kasse.. Hopplösa jag... Så köpte mig ett 5 pack med diamantfilar och 2 stycken rundsågar. Nu ska det verkligen pimpas dockhus!
Patrik, Kelly och jag åkte sedan ut till CityGross för att storhandla. Gick faktiskt grymt mycket fortare när inte Nelia var med och pekade och tjatade, så nu finns det åter igen grejer hemma för att kunna göra muffins och annat smarrigt. ;)


I går tog jag på mig ansvaret för att fixa ett fat att ha godis på till mässan på söndag, så roade mig med de igår kväll. De låg och härdade i ugnen när jag uppdaterade, så jag missade att ta kort och uppdatera dig.. ;) Men här kommer de iallafall.

Företagsnamnet.

Målade "tassarna" röda så att skulle bli ett coolt inslag.

Blev faktiskt riktigt nöjd med resultatet. Färgen är glasfärg från hobbybutiken, som ska härdas i vanlig ugn.

Jag kan väl även stoltsera med att jag är en lycklig villa ägare nu! ;) Näe, inte riktigt, men jag skulle inte klaga om jag hade en sånhär villa. Jävlar asså! Det blev inte huset på Blocket, hon som skulle sälja det var sjuk, och jag kände att jag kunde inte vänta.. Och jag hade någonstans långt bak i skallen att jag hade sett ett dockhus på Netto. Så jag mer eller mindre tvingade Patrik att vi skulle åka dit. Och när vi kommer fram finns det ETT hus kvar. Vilken lycka!! Dessutom var det billigare än det begagnade, så ibland ska man allt få göra klipp. :) Så i morgon ska detta börjas pimpas! NelliBelli har åkt till morfar, Jonas, Anita, Lucas och Viggo ville säga grattis i efterskott å så. Och jag kan ju inte säga nej till det. :)



Det är bara ett problem med huset.... När jag kom upp i lägenheten och skulle sätta ner det, så sa det mer eller mindre PANG i hela ryggen... Så tackvare ett dockhus, har jag nu drabbats utav ryggskott.. De ska Nelia få höra när hon blir äldre!!



0 kommentarer:

Skicka en kommentar