The one and only

Mitt foto
Malmö, Skåne Län, Sweden
Mitt namn är Anna, och jag är född 1988. Jag bor i Malmö med min man, dotter och två bonus barn. Mitt liv präglas av kreativitet, kärlek, lycka och olika hobbyer.

Etiketter

Köpa?

Alla miniatyr grejer som läggs upp på min blogg kan köpas. Det är bara att skriva en kommentar under det inlägg som intresserar dig. Skriv då vilken produkt som faller dig i smaken, och din mail adress så skickar jag ett mail så jag kan få dina uppgifter. :)
Använder Blogger.

Readers

Visitors

Totalt:

Denna månaden:

Denna veckan:

Idag:

onsdag 17 februari 2010

17:e Februari

Vilken dag... Är verkligen helt slut i huvudet nu.
Hade sovmorgon idag, så lämnade inte Cornelia på dagis förrän vid 11, så det var en myspys morgon här. :)
Men i morgon återgår allting till det vanliga.
Hade veckomöte angående företaget idag. Så priser är satta på alla smörgåsar och så. :)
Detta blir bara roligare och roligare!!

Är nästan färdig med laptop fodralet. :) Så det är bara lite små pill kvar. Helt sjukt vad man kan hinna med. :)

Jag och Nelia gjorde något vi itne har gjort på jätte länge.. Vi gjorde hemma gjord pizza! Gjorde den helt från scratch så att säga. :) Och gott blev de. Och nu är nästan all planering klar inför hennes stora dag. Och jag har även tagit kontakt med min gammla klasskompis, så vi ska ta en massa fina bilder vid Kalmar Slott innan vi drar ivdare till nästa överraskning. :)
Och har hittat den perfekta designen på tårtan nu. Haha! Så beställde sugarpaste med smak av vitcholklad och en massa annat för någon kväll sen, så hoppas att det kommer innan fredag. :)

Nu ska jag hoppa ner i sängen, så visar jag fodralet i morgon. :)

Puss&Kram

0 kommentarer:

Skicka en kommentar