The one and only

Mitt foto
Malmö, Skåne Län, Sweden
Mitt namn är Anna, och jag är född 1988. Jag bor i Malmö med min man, dotter och två bonus barn. Mitt liv präglas av kreativitet, kärlek, lycka och olika hobbyer.

Etiketter

Köpa?

Alla miniatyr grejer som läggs upp på min blogg kan köpas. Det är bara att skriva en kommentar under det inlägg som intresserar dig. Skriv då vilken produkt som faller dig i smaken, och din mail adress så skickar jag ett mail så jag kan få dina uppgifter. :)
Använder Blogger.

Readers

Visitors

Totalt:

Denna månaden:

Denna veckan:

Idag:

måndag 22 februari 2010

22:a Februari

Är verkligen helt värkbruten idag.. Har varit en hård dag, och sen sitter en hel del kvar sedan igår.. Var ledig idag, så hade lovat Ine att umgås lite. Så har hjälpt henne att rensa i köket på Salongen. Sen åkte jag hem till Patrik vid tolv tiden. Så har legat på hans soffa, ätit ostbågar, spelat tvspel och bara drygat. Man behöver sånna dagar. Patrik åkte på att jobba i natt, så han var glad att inte göra någonting i eftermiddag. Och jag är inte svår när det kommer till förslag om att inte göra någonting,. :)

Har även varit på ny istapps jakt!! Och utanför Ines salong hittade dessa istappar mig snarare.. De gick inte att undgå!!



Jag kan ju tillägga att fönstrerna är i het normal storlek!


När jag väl var färdig med att vara facinerad, så var de till att gå på Ines hylla.. En massa skit som skulle slängas.. Så de var bara att jobba på. Sen fick jag in en fullträff när det gäller fotografering! Ine, snyggwe Ine! :)

Ine!

En period hade jag noja på att fotografera extremt fula, uppseendeväckande eller bara roliga skyltar. Och denna hittade jag i Kalmar igår. Och jag blev så full i skratt!! "Kronans Droghandel"
Vadå droghandel?! Jag kopplar droger till typ marijuana och sånt skit. Men jag kanske har fel.. ;)


I morgon ska jag försöka vara kreativ.. om jag hinner. ;)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar