The one and only

Mitt foto
Malmö, Skåne Län, Sweden
Mitt namn är Anna, och jag är född 1988. Jag bor i Malmö med min man, dotter och två bonus barn. Mitt liv präglas av kreativitet, kärlek, lycka och olika hobbyer.

Etiketter

Köpa?

Alla miniatyr grejer som läggs upp på min blogg kan köpas. Det är bara att skriva en kommentar under det inlägg som intresserar dig. Skriv då vilken produkt som faller dig i smaken, och din mail adress så skickar jag ett mail så jag kan få dina uppgifter. :)
Använder Blogger.

Readers

Visitors

Totalt:

Denna månaden:

Denna veckan:

Idag:

måndag 15 februari 2010

15:e Februari

Har varit en helt vrickad dag.. Har glömt att ta medicinen i helgen, så har tillbringat större delen utav dagen i sängen.. Jag får inte glömma den!
Men har iallafall städat ordentligt. Så ska bara plocka i ordning på fredag, och sen dammsuga igen, så är det jätte fint när vi ska ha Nelias kalas. Jag funderar på att beställa ballonger.. Hmm.. Och så måste jag komma på ett tema till tårtan och muffinsen. Men jag vet verkligen inte vad. Någon som har en idé? Jag funderar på Hello Kitty tema, eller Fifi och Blomsterfröna.. Jag vet bara inte riktigt vilket. En tårta i Kitty form är ju nemas problemas att göra. Så får se lite hur jag gör. :) Min prinsessa ska i vilket fall som helst får en underbar födelsedag!

Ska börja göra mig i ordning för sängen nu iallafall. Är helt slut. :) Får börja skärpa mig och ta lite bilder om dagarna också. Har blivit fattigt på den fronten.
Håller på med en liten beställning också, så förhoppningsvis blir den klar i morgon, så jag iaf kan ta kort på den. :)

Puss&Kram

0 kommentarer:

Skicka en kommentar