The one and only

Mitt foto
Malmö, Skåne Län, Sweden
Mitt namn är Anna, och jag är född 1988. Jag bor i Malmö med min man, dotter och två bonus barn. Mitt liv präglas av kreativitet, kärlek, lycka och olika hobbyer.

Etiketter

Köpa?

Alla miniatyr grejer som läggs upp på min blogg kan köpas. Det är bara att skriva en kommentar under det inlägg som intresserar dig. Skriv då vilken produkt som faller dig i smaken, och din mail adress så skickar jag ett mail så jag kan få dina uppgifter. :)
Använder Blogger.

Readers

Visitors

Totalt:

Denna månaden:

Denna veckan:

Idag:

tisdag 9 februari 2010

9:e Februari

Idag hade vi Jonas igen. Som varje tisdag och torsdag. marknadsföring. :) Det är trevliga grejer de. :) Satt och hade disussioner med Henke på msn under tiden. MEN vi diskuterade bara ämnet och att vi vile ha paus. That's it. :)
Jag har även varit på istapps jakt idag. Behövde visserligen inte gå så långt för att hitta riktigt stora jäklar!!

Utanför Brunnen

Utanför Brunnen

På väg till Brunnen och dagens bravader!
Jocke är här nu och segar ner mitt internet, och snackar skit. :)
Ska snart hämta gullungen och så ska vi göra Chili con carne idag. :) Ska bli riktigt gott, med nacho chips och grejer till . :) Mumma!!


Måste även tipsa om en tjej som gör UNDERBARA texter på det ena och det andra, mamma tipsade om henne : http://www.skarpkalligrafi.se

0 kommentarer:

Skicka en kommentar