The one and only

Mitt foto
Malmö, Skåne Län, Sweden
Mitt namn är Anna, och jag är född 1988. Jag bor i Malmö med min man, dotter och två bonus barn. Mitt liv präglas av kreativitet, kärlek, lycka och olika hobbyer.

Etiketter

Köpa?

Alla miniatyr grejer som läggs upp på min blogg kan köpas. Det är bara att skriva en kommentar under det inlägg som intresserar dig. Skriv då vilken produkt som faller dig i smaken, och din mail adress så skickar jag ett mail så jag kan få dina uppgifter. :)
Använder Blogger.

Readers

Visitors

Totalt:

Denna månaden:

Denna veckan:

Idag:

onsdag 24 februari 2010

24:e Februari

Morgonen idag går knappt att beskriva! Den var bara så vacker! Glittrande snö, strålande solsken och blå himmel. När såg man solen senast? Inte igår iallafall. Och resten av dagen blev precis som morgonsolen. Strålande! Veckomötet med Sonja från Coompanion och allt annat gick så bra, att det var skrämmande. Vi pratade om arbetsuppgifter och upplägget inför öppningen. Så jag har lovat att fixa ihop både det ena och det andra. Så ska sätta igång med det i helgen är tanken. Har inget planerat direkt.
Som du kanske ser så har min layout blivit totalt annorlunda! Micke som vi har i marknadsföring tipsade om Artisteer så var ju tvungen att prova. Och det gick ju bra, eller hur? ;)


I'm waling on sunshine...

Henke, Andreas och Stina
Efter plugget så skickade Nathalie till mig på msn, att hon ville att jag skulle komma bort och scrapa med henne. Vem tackar nej till det erbjudandet? Ínte jag iallafall. Så packade ihop lite pyttlar och gick bort till henne. Så har börjat på en riktig BOM [Boken om mig] och så har jag gjort 2 ramar som ska placeras någonstans i mitt hem. :)

Nathalie

Ram resultatet!


Nu nalkas sängen, och ett nytt virkprojekt. Någon som har någon idé om vad jag kan hitta på sen? :)
Puss&Kram






0 kommentarer:

Skicka en kommentar