The one and only

Mitt foto
Malmö, Skåne Län, Sweden
Mitt namn är Anna, och jag är född 1988. Jag bor i Malmö med min man, dotter och två bonus barn. Mitt liv präglas av kreativitet, kärlek, lycka och olika hobbyer.

Etiketter

Köpa?

Alla miniatyr grejer som läggs upp på min blogg kan köpas. Det är bara att skriva en kommentar under det inlägg som intresserar dig. Skriv då vilken produkt som faller dig i smaken, och din mail adress så skickar jag ett mail så jag kan få dina uppgifter. :)
Använder Blogger.

Readers

Visitors

Totalt:

Denna månaden:

Denna veckan:

Idag:

torsdag 25 februari 2010

25:e Februari

Jag säger som Micke "Idag mår jag faktiskt oförskämt bra!", och jag kan inte göra annat än hålla med. Fast solen inte sken idag, så vaknade jag vid 05:50.. Vad är det med mig?! Jag fattar verkligen ingenting.. Men men, tycker min kropp att jag ska göra det, så ska jag kanske inte klaga. :)

På vägen til Brunnen, så finns det ett hus, vars arkitekt måste ha gått på extremt starka droger! Det är närmligen inte en enda rät vinkel på de någonstans! Jag måste ta ett kort på de lite länge ifrån i morgon. :) Hur som helst, så hittade jag ännu fler istappar. ;) Jag blir bara så lycklig!!

När vi hade kaffe paus i marknadsföringen, passade jag på att titta lite på blocket. Och jag hittade det jag sökte. Mitt nästa projekt är att pimpa ett dockhus! Hittade ett för 500:- så ska hämta de i morgon! Så har suttit och fått inspiration på bloggar och hemsidor som håller på med miniatyrer och dockskåp! Och jag är så inspirerad! Jag ska verkligen lägga ner själ och hjärta i detta skåpet! När jag var liten hade jag och min syster det skåpet som hon hade när hon var liten, alltså fanns det liksom redan en känsla i det. Och den sitter kvar fortfarande, framför allt när Cornelia leker med det när hon är hos mormor. Och jag vill att detta ska fortsätta på samma sätt! Så det som jag gör till Cornelia nu, ska finnas till hennes barn, och det skåpet som finns hos mamma nu, ska finnas hemma hos mig när jag blir mormor.. Shit.. Mormor.. Det vore ju trevligt om man får veta om det är så mycket efterrätt som alla säger. ;)

Nog pratat om barnbarn. :) Jag har iallafall gjort så kakförpackningar och små böcker. :) Dessvärre kommer jag inte ihåg vart jag hittade mönstret, var så extas, så skrev ut och hoppade direkt till nästa! Man kan ju iallafall se hur små de är. ;)



I morgon ska jag och Ann till Siba och köpa X-Box och sen ska jag och Patrik till citygross och sen hämta skåpet. :)

C ya!

Puss&Kram

0 kommentarer:

Skicka en kommentar