The one and only

Mitt foto
Malmö, Skåne Län, Sweden
Mitt namn är Anna, och jag är född 1988. Jag bor i Malmö med min man, dotter och två bonus barn. Mitt liv präglas av kreativitet, kärlek, lycka och olika hobbyer.

Etiketter

Köpa?

Alla miniatyr grejer som läggs upp på min blogg kan köpas. Det är bara att skriva en kommentar under det inlägg som intresserar dig. Skriv då vilken produkt som faller dig i smaken, och din mail adress så skickar jag ett mail så jag kan få dina uppgifter. :)
Använder Blogger.

Readers

Visitors

Totalt:

Denna månaden:

Denna veckan:

Idag:

söndag 7 februari 2010

7:e Februari

Sitter och lyssnar på The Cranberrys och slöar. Har varit en ganska händelselös helg. Men det är skönt också ibland. Cornelia kom nyligen hem, så har masserat henne och gosat på soffan. Hon är en riktigt myspys. Hon kom fram till mig i vardagsrummet med body butter burken från BodyShop, och bad om att få massage. Lilla snuttan!!

Annars har dagen gått åt till att slå in Cornelias paket, och fixa en nåldyna som jag har retat mig på en hel evighet att jag inte har! Så en igelkutt blev de. :) Riktigt ful sådan. Hahaha!
Jag måste få tipsa om en helt OTROLIG tjej, hon hter Jo Hamilton , http://johamiltonart.com
jag har aldrig sett något liknande!

Jag har även fått ett uppdrag, jag ska sy dockkläder! Så tänkte finula ihop något i morgon. :)

Årets paketinslagning!




IgelKnutten!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar