The one and only

Mitt foto
Malmö, Skåne Län, Sweden
Mitt namn är Anna, och jag är född 1988. Jag bor i Malmö med min man, dotter och två bonus barn. Mitt liv präglas av kreativitet, kärlek, lycka och olika hobbyer.

Etiketter

Köpa?

Alla miniatyr grejer som läggs upp på min blogg kan köpas. Det är bara att skriva en kommentar under det inlägg som intresserar dig. Skriv då vilken produkt som faller dig i smaken, och din mail adress så skickar jag ett mail så jag kan få dina uppgifter. :)
Använder Blogger.

Readers

Visitors

Totalt:

Denna månaden:

Denna veckan:

Idag:

lördag 13 februari 2010

11:e Februari

Vilken dag.. Är verkligen helt slut i hela kroppen.. Jag har sprungit på en massa möten hela dagen, och sen till patrikBoy en sväng däremellan... Oj oj.. Att jag är så glömsk på morgonen att jag glömmer ta på stegräknaren.
Började dagen hos doktorn. Gick jätte bra, sen till skolan för att ha lektion i marknadsföring. efter marknadsföringen gick jag hem till Patrik, och köpte semlor på vägen. ;) Och sen körde Patrik tillbaka mig till skolan till 3, då jag skulle ha ännu ett möte. Shit asså. Hela huvudet är totalt slut.
Hämtade snuttan, lagade mat och sen åter hem till Patrik igen. Har nog itne varit hemma och vaken mer än 3 timmar på hela dagen. Ska snart gå och lägga mig , är helt slut i hela kroppen!


En trött pluttis i morse. :)

En fining påväg till dagis. Är så glad att jag äntligen får göra saker med hennes hår!

Semlor!!


0 kommentarer:

Skicka en kommentar