The one and only

Mitt foto
Malmö, Skåne Län, Sweden
Mitt namn är Anna, och jag är född 1988. Jag bor i Malmö med min man, dotter och två bonus barn. Mitt liv präglas av kreativitet, kärlek, lycka och olika hobbyer.

Etiketter

Köpa?

Alla miniatyr grejer som läggs upp på min blogg kan köpas. Det är bara att skriva en kommentar under det inlägg som intresserar dig. Skriv då vilken produkt som faller dig i smaken, och din mail adress så skickar jag ett mail så jag kan få dina uppgifter. :)
Använder Blogger.

Readers

Visitors

Totalt:

Denna månaden:

Denna veckan:

Idag:

onsdag 3 februari 2010

3:e Februari

Idag har jag haft lite mer energi. Eller ganska mycket mer energi till och med. Varit i plugget hela dagen, och dessutom hunnit åka in en runda till Kalmar för att titta på inredning till caféet. Jag hoppas verkligen att du har läst min lilla notis om vårat sociala företag. ;)
Kom hem från plugget iaf, hämtade Nelia på vägen 45 minuter tidigare än jag borde, men kände att jag bara ville hem. Så jag och NelliBelli har bakat kakor idag! Om jag orkar imorgon så ska jag baka bröd.. Har varit dåligt på den kreativa sidan ett tag...
Ska verkligen ändra på det!
Följ gärna hur de går för vårat företag på:

http://l2pcafe.blogspot.com



Bakande Busunge!

Havrekakor med vit- och mjölkchoklad och hackade hasselnötter och mandel

Blev verkligen MUMMA ! !

0 kommentarer:

Skicka en kommentar