The one and only

Mitt foto
Malmö, Skåne Län, Sweden
Mitt namn är Anna, och jag är född 1988. Jag bor i Malmö med min man, dotter och två bonus barn. Mitt liv präglas av kreativitet, kärlek, lycka och olika hobbyer.

Etiketter

Köpa?

Alla miniatyr grejer som läggs upp på min blogg kan köpas. Det är bara att skriva en kommentar under det inlägg som intresserar dig. Skriv då vilken produkt som faller dig i smaken, och din mail adress så skickar jag ett mail så jag kan få dina uppgifter. :)
Använder Blogger.

Readers

Visitors

Totalt:

Denna månaden:

Denna veckan:

Idag:

tisdag 9 februari 2010

8:e Februari

Ännu en dag i skolan.. Hade bemötande och samspel. Mycket givande faktiskt. :)
Annars har dagen varit ganska händelselös. Hämtade Snuttan på dagis, sen hem och gosa.
Hon vill nästan aldrig ha något att äta på eftermiddagen. En macka och en frukt på sin höjd. Men inte lagad mat. Jag klagar visserligen inte.. Mindre jobb till mig. ;) Bemötande och samspel kursen är slut på fredag, den gav bara 2 OCN poäng.. Men va fan, den har varit rolig. :)

Min laptop har morrat på mig en halv evighet, så jag tog mod till mig att undersöka saken med hjälp av en skruvmejsel... Anna med skruvmejsel är mycket farligt!
Men jag hittade iaf en inneboende....


En dammråtta size kan döda en elefant!!
...iaf om den har astma....

Jag idag.

Fick för mig att vårat företag måste ha en maskot! Och såhär blev den. En liten robot.. men jag ska gör lite fler modeller så får man rösta på våran L2P blogg. :)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar