The one and only

Mitt foto
Malmö, Skåne Län, Sweden
Mitt namn är Anna, och jag är född 1988. Jag bor i Malmö med min man, dotter och två bonus barn. Mitt liv präglas av kreativitet, kärlek, lycka och olika hobbyer.

Etiketter

Köpa?

Alla miniatyr grejer som läggs upp på min blogg kan köpas. Det är bara att skriva en kommentar under det inlägg som intresserar dig. Skriv då vilken produkt som faller dig i smaken, och din mail adress så skickar jag ett mail så jag kan få dina uppgifter. :)
Använder Blogger.

Readers

Visitors

Totalt:

Denna månaden:

Denna veckan:

Idag:

tisdag 23 februari 2010

23:e Februari

Ännu en dag har gått.. Och den började väldigt konstigt.. fruktansvärt konstigt faktiskt.. Vaknade en halv timme innan klockan ringde, och kunde bara inte somna om. Det var lögn i helvete.. Så gick upp och fixade lite kaffe och gjorde mig i ordning för dagens kurs i marknadsföring. Bara en lektion kvar sen. Och när jag var färdig, så var klockan halv 7.. Vadå halv 7?! Jag börjar kvart i 9, vad skulle jag hitta på fram tills dess?! Jo, det blev att spela skit tråkiga spel på facebook och gå ut och röka stup i kvarten.. vilken TREVLIG morgon......

Gick ner till stationen och mötte Henke när han kom med tåget, så tog vi sällskap ner till brunnen. Dagens lektion var fruktansvärt givande! Lärde mig så grymt mycket! Så ska försöka mig på att göra om hela layouten på bloggen! Men de får bli till helgen eller så, när man har tålamod och är ledig.

Annars har det inte hänt mycket idag. Patrik har varit ledig, så hamnade hos honom efter att jag slutade, såå gjorde vi mega lunch [eller sen frukost kan man kalla det] ägg och bacon och en grym fruktsallad till! Mumma!!!

Vi hämtade Cornelia från dagis och sen tillbringade vi resten av dagen där. Har precis kommit innanför dörren i pincip. Har varit skit trött hela dagen, så det har varit skönt att göra ingenting.. Och det är både jag och Patrik OS-guld medaljörer i. :)

Puss&Kram

0 kommentarer:

Skicka en kommentar