The one and only

Mitt foto
Malmö, Skåne Län, Sweden
Mitt namn är Anna, och jag är född 1988. Jag bor i Malmö med min man, dotter och två bonus barn. Mitt liv präglas av kreativitet, kärlek, lycka och olika hobbyer.

Etiketter

Köpa?

Alla miniatyr grejer som läggs upp på min blogg kan köpas. Det är bara att skriva en kommentar under det inlägg som intresserar dig. Skriv då vilken produkt som faller dig i smaken, och din mail adress så skickar jag ett mail så jag kan få dina uppgifter. :)
Använder Blogger.

Readers

Visitors

Totalt:

Denna månaden:

Denna veckan:

Idag:

måndag 22 februari 2010

21:a Februari






Vilken extremt rolig dag! Och vilken extremt trött mamma jag är! Hahaha! För att ge Cornelia ännu en födelsedagspresent, så åkte vi till Leo´s Lekland inne i Kalmar. Så vid tio i tolv bar det av i Patriks bil mot Kalmar. Sara och Patrik var med oss som sällskap och lekkompisar. Moster var ju med förra gången, och både Patrik och Sara var så facinerade av det vi berättade, så de utnyttjade den där detaljen om att jag har barn, så att de också kunde leka av sig. ;)

Sara och NelliBelli

Nelli

Jag

Väl framme på Leo´s efter nästan en timme inne på Toys and Baby så kom vi tillslut fram till leklandet. Cornelia fick 200:- av gammelfarmor i födelsedagspresent, så jag tänkte att hon fick leta fram något hon verkligen ville ha. Och hon har tjatat om en hund nu i en hel evighet... Så det fick bli en hund. Även om den inte var blå. ;) Så när vi kom fram, tog vi en fika, så att jag och Patrik fick kaffe i oss. Sen bar det av mot allting hyper roligt! Man blir verkligen som 10 igen.

Patrik har lyckats med att välta..

Och dum som jag är, så hittade jag en liten "tunnel" eller snarare ett hål att krypa in i. Och det var ett helvete att ta sig ut!

Så kan man bli annat än lycklig när man väl lyckas?!

Nelia i väntan på en studsmatta.

Mor och dotter på ett halv mosat lejon. :)
Efter en hel del lek och bus, så fick det bli ett mål mat. Så hamburgare till oss "vuxna" och plättar till Nelia. Så satt vi och tog det lugnt en stund. Det är verkligen som ett helt träningspass att vara på Leo´s. Man har ont i hela kroppen när man väl kommer därifrån. Jag lyckades få brännsår på handleden i en rutchkana som gick som en spiral.. Bra där Anna.....
Efter ett litet energi intag så var vi på det igen!

Sara i en uppblåst hinderbana!

Både jag och Cornelia klarade oss igenom den! Otroligt!

Sen attackerade vi bollhavet. Där patrik råkade ut för en liten olycka...
Jag hoppade in efter stund på rätt sida av nätet, Så jag började kasta bollar på honom..
Och i slutändan så stod det 4 barn runt honom och kastade på honom. Inkl. Nelia.

Så efter detta missödet, ett par rundor airhockey och några krokodiltårar så åkte vi hemåt..
Helt slut, lyckliga och bara färdiga för att somna. ;)
Hamnade hemma hos Patrik efter att Sara hade åkt hem och någon timme av Mr.Bean. Så köpte pizza och sen låg vi och spelade tv-spel medans Cornelia låg i Patriks sovrum och tittade på VHS filmer. När vi tittade till henne efter någon timme så hade hon somnat.
Detta blev en grymt lyckad dag! :)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar