The one and only

Mitt foto
Malmö, Skåne Län, Sweden
Mitt namn är Anna, och jag är född 1988. Jag bor i Malmö med min man, dotter och två bonus barn. Mitt liv präglas av kreativitet, kärlek, lycka och olika hobbyer.

Etiketter

Köpa?

Alla miniatyr grejer som läggs upp på min blogg kan köpas. Det är bara att skriva en kommentar under det inlägg som intresserar dig. Skriv då vilken produkt som faller dig i smaken, och din mail adress så skickar jag ett mail så jag kan få dina uppgifter. :)
Använder Blogger.

Readers

Visitors

Totalt:

Denna månaden:

Denna veckan:

Idag:

onsdag 10 mars 2010

10:e Februari

Tog ledigt från plugget idag. hade möte med Sonja, men kännde att jag gick som i en bubbla.. Jag var helt off.. Så ringde Ann, som sa att det var helt ok att jag var hemma idag. Skönt.. Så har ått lite gjort iallafall. Så de var ju skönt. Stina kom förbi efter mötet var slut i plugget, så pratade vi lite och så har hon köpt en kaebryggare, sängkläder och ett förkläde av mig. Det var sånt jag hade lagt ner i loppis-kassen för att sälja, så jag ville ju bli av med de.

Satte igång med köket när hon hade åkt. En massa sågspån på hela balkongen, men de är en bonus. :) Så här är iallaall början.


Jag har upptäkt att det BÄSTA redskapet för de här är limpistolen! Jag ÄLSKAR min limpistol! Så den ligger framme hela tiden nu mera. :) Fick ihop de någolunda, lite snett kanske, men jag är inte känd för att vara bäst när de gäller att mäta saker och ting.

Målade skivan svart, och har målat väggarna i köket blåa, Cornelias val, och vi har det dessutom här hemma också. Fast hela väggen då. :)



Kom på att jag fick en liten plast bytta med honung i på Polen färjan i November, och den var ju inte allt för trevlig nu.. så diskade ur den, skar ut ett hål i spånskivan med skalpell och tryckte ner den och målade den silvrig. Och tadaaaa! En diskho! Fick hem 3 kranar när jag beställde yttepytte grejerna, men kände att jag inte ville göra hål i väggen, så gjorde hål i en rundstav, tryckte in kranen, och målade även denna silvrig, och jag tycker att de blev kanon! Nu kan ju nelia dessutom flytta på de, och ändå hänger kranen med. :)



Gjorde några små hyllor till köket. en ganska dålig bild dessvärre, de är ganska mycket jämnare och snyggare IRL. ;)



Vardagsrums bordet fick bli lavendel, och även alltin som ska vara med i vardagsrummet. Känns som att detta skåpet är för litet. ;) Behöver ett nytt, större.. ;) Så ska nog jobba på ett nytt projekt vid ett senare tillfälle. :)

Barn rummet är så gott som färdigt, håller på att väva en liten grön matta, sen är de klart!


Vardasrummet har fått gardiner. :)



Det enda som ska upp i sovrummet är en tavla över sängen, sen är det helt färdigt! fan vad fort detta projektet har gått.....


0 kommentarer:

Skicka en kommentar