The one and only

Mitt foto
Malmö, Skåne Län, Sweden
Mitt namn är Anna, och jag är född 1988. Jag bor i Malmö med min man, dotter och två bonus barn. Mitt liv präglas av kreativitet, kärlek, lycka och olika hobbyer.

Etiketter

Köpa?

Alla miniatyr grejer som läggs upp på min blogg kan köpas. Det är bara att skriva en kommentar under det inlägg som intresserar dig. Skriv då vilken produkt som faller dig i smaken, och din mail adress så skickar jag ett mail så jag kan få dina uppgifter. :)
Använder Blogger.

Readers

Visitors

Totalt:

Denna månaden:

Denna veckan:

Idag:

onsdag 17 mars 2010

12:e Mars

Ledig idag. Så skönt! Har sovit länge och ser verkligen fram emot en lång helg! I morgon blir det Kalmar med Nelia, Syster och Sara.

Det händer inte mycket i dockskåpet just nu.. Men det kommer!!


En riktigt trevlig sak som hände idag var att Hilda kom förbi! :D

Hon skulle ha kommit när Cornelia fyllde år, men det var så dåligt väder och den som väntar på något gott. ;) Så hon ringde mig och så ställde jag mig och bakade en kladdkaka med vit choklad, mjölkchoklad och nougat bitar. Den blev galet god! Hon hade med sig 2 påsar med garn till mig *Gulle Dig* och så fick Cornelia en UNDERBAR klänning som hon hade sytt. Rosa plych med röda stjärnor.. Den är bara fantastisk. Så Cornelia har gått runt med den på sig hela dagen. :)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar