The one and only

Mitt foto
Malmö, Skåne Län, Sweden
Mitt namn är Anna, och jag är född 1988. Jag bor i Malmö med min man, dotter och två bonus barn. Mitt liv präglas av kreativitet, kärlek, lycka och olika hobbyer.

Etiketter

Köpa?

Alla miniatyr grejer som läggs upp på min blogg kan köpas. Det är bara att skriva en kommentar under det inlägg som intresserar dig. Skriv då vilken produkt som faller dig i smaken, och din mail adress så skickar jag ett mail så jag kan få dina uppgifter. :)
Använder Blogger.

Readers

Visitors

Totalt:

Denna månaden:

Denna veckan:

Idag:

måndag 22 mars 2010

18:e Mars

Har varit ute på marknadsundersökning idag med Andreas. 22/50 blanketter fick vi i fyllda, vi hade säkert fått ihop fler, men högstadiet är ju som det är. Nu minns jag varför jag INTE gillade högstadiet. Allting vad så tydligt när vi kom in där.. Hmm.. Ja, vad ska man säga. Vi var där i 1½ timme i allafall och jobbade på så gott vi kunde.

Det är fortfarande dåligt på pyssel fronten. Fattar inte riktigt vad det är med mig. Har beställt dockor och badrum nu iallafall, så hoppas det kommer nu i dagarna.



0 kommentarer:

Skicka en kommentar