The one and only

Mitt foto
Malmö, Skåne Län, Sweden
Mitt namn är Anna, och jag är född 1988. Jag bor i Malmö med min man, dotter och två bonus barn. Mitt liv präglas av kreativitet, kärlek, lycka och olika hobbyer.

Etiketter

Köpa?

Alla miniatyr grejer som läggs upp på min blogg kan köpas. Det är bara att skriva en kommentar under det inlägg som intresserar dig. Skriv då vilken produkt som faller dig i smaken, och din mail adress så skickar jag ett mail så jag kan få dina uppgifter. :)
Använder Blogger.

Readers

Visitors

Totalt:

Denna månaden:

Denna veckan:

Idag:

onsdag 17 mars 2010

16:e Mars

Somnade vid halv 7 igår.. Piiiinsamt! men uppenbarligen behövdes det, och jag känner mig skit trött nu med.. Har haft möte i plugget idag igen! Och så fick vi svaret från registreringsverket. Och de ville ha en komplettering.. VADÅ KOMPLETTERING ! ! Vi vill sätta igång NYSS !! Så Clas har ringt och pratat med dem och vi hoppas på att få org.nr till i morgon.
På måndag har vi siktat in oss på att shoppa loss!! Så det blir till att åka in till ButikService och till Ikea! Så efter ButikService så ska jag, Stina, Henke och Andreas till Ikea! Shoppa på kortet *dansar* ! Ser verkligen fram emot detta.

I eftermiddag har jag dessutom varit hos tandläkaren........ Jag hatar det verkligen. Fick en akuttid då jag har gått med tandvärk i 4 dagar... Suck.. Så nu är ett utav många hål fixade. Så fick en ny tid i April... Känner hur de bränner i plånboken..

0 kommentarer:

Skicka en kommentar