The one and only

Mitt foto
Malmö, Skåne Län, Sweden
Mitt namn är Anna, och jag är född 1988. Jag bor i Malmö med min man, dotter och två bonus barn. Mitt liv präglas av kreativitet, kärlek, lycka och olika hobbyer.

Etiketter

Köpa?

Alla miniatyr grejer som läggs upp på min blogg kan köpas. Det är bara att skriva en kommentar under det inlägg som intresserar dig. Skriv då vilken produkt som faller dig i smaken, och din mail adress så skickar jag ett mail så jag kan få dina uppgifter. :)
Använder Blogger.

Readers

Visitors

Totalt:

Denna månaden:

Denna veckan:

Idag:

måndag 22 mars 2010

19:e Mars

Har haft möte med Sonja idag. Mycket givande. Henke och jag skulle egentligen introducerat 3-4 stycken till företaget och ha ett informations möte, men inga dök upp, så vi satt i 1½ timme och väntade. Sen struntade vi i det och gick ner och hade mötet ist. Jävligt dåligt att ingen kom.

Nu i kväll har Patrik och Kelly varit här och ätit jordbudd/hallon paj, och så har morfar hämtat Nelia. Så efter det åkte vi hem till Patrik och spelade Poker, och så kom Johan. :)

Påvägen hem till Patrik, kom jag på att Andreas hade sagt att det var ett hål i en vägg utanför en skola, så vi var tvungna att åka dit och kolla, och HÅL kan man lugnt kalla det!




Dessutom vann jag pokern. ;)





0 kommentarer:

Skicka en kommentar