The one and only

Mitt foto
Malmö, Skåne Län, Sweden
Mitt namn är Anna, och jag är född 1988. Jag bor i Malmö med min man, dotter och två bonus barn. Mitt liv präglas av kreativitet, kärlek, lycka och olika hobbyer.

Etiketter

Köpa?

Alla miniatyr grejer som läggs upp på min blogg kan köpas. Det är bara att skriva en kommentar under det inlägg som intresserar dig. Skriv då vilken produkt som faller dig i smaken, och din mail adress så skickar jag ett mail så jag kan få dina uppgifter. :)
Använder Blogger.

Readers

Visitors

Totalt:

Denna månaden:

Denna veckan:

Idag:

måndag 22 mars 2010

22:a Mars forts.

Det blev inte mycket shopping på Ikea.. 2 nya kuddar och ett skohorn.. Inget till fiket. De var tvungna att ha något papper från någon myndighet, som vi inte hade fått. Så på torsdag bär det av igen. Och då jävlar!

Väl hemma igen, så hade jag fått ett paket på posten! Vilken lycka!! Så nu är dockskåps bygget i full gång igen!

Cornelia har tjatat om ett kylskåp, och envis som man är, ska man naturligtvis göra ett! Så det är under uppbyggnad, och det måste ju vara så realistiskt som möjligt. Så min skrivbord har fått smaka på plåtsaxen....



Skivan till tangentbord och mus... :S
Så denna lilla biten är nu ut klippt. Och med tanke på att projektet ännu inte är helt färdigt, så tänker jag inte lägga ut någon bild förrän i morgon. ;)

Nu har även badrummet fått en lite make-over, men det är LÅNGT ifrån färdigt, som resten av huset. Det är så mycket små pill som jag måste göra, och VILL göra. Det lilla paketet gjorde verkligen att det började glöda lite smått i fingrarna. :D





Nu har det även blivit boende i huset. Och det är ju alltid trevligt! det var även ett äldre par med, men de ska få flytta in i ett kommande projekt som ligger i bakhuvudet och smyger. :)


De har ännu inte fått några namn än, men det kanske någon kan hjälpa mig med? Den som kommer på de bästa namnen kommer få en Give-Away, och det kommer bli utifrån vinnarens önskemål. De som följer mig, vet ju vad jag kan. :)




En spishäll har kommit till också. Och så har det blivit lite snygga kanter på bänken. Försökte i en halv evighet att få till luckor, men lyckades inte och gav upp, så det fick bli blåa skynken ist. Men det passade in ganska bra, så är nöjd ändå. :)

Och de hemska kläderna som de boende har på sig kommer inom kort att göras om! Det finns även en liten buse uppe i barnrummet som behöver en regäl make-over!!





1 kommentarer:

Stewen sa...

Stewen här :P

Förslag på namn:
Tjej:
Sara
Sandra
Klara
Bettan
Bella

Kille:
Tommy
Tony
Aron
Gilbert
Thomas

Skicka en kommentar