The one and only

Mitt foto
Malmö, Skåne Län, Sweden
Mitt namn är Anna, och jag är född 1988. Jag bor i Malmö med min man, dotter och två bonus barn. Mitt liv präglas av kreativitet, kärlek, lycka och olika hobbyer.

Etiketter

Köpa?

Alla miniatyr grejer som läggs upp på min blogg kan köpas. Det är bara att skriva en kommentar under det inlägg som intresserar dig. Skriv då vilken produkt som faller dig i smaken, och din mail adress så skickar jag ett mail så jag kan få dina uppgifter. :)
Använder Blogger.

Readers

Visitors

Totalt:

Denna månaden:

Denna veckan:

Idag:

onsdag 31 mars 2010

29:e Mars

JAG HAR FÅTT EN NYCKEL ! ! Nu är de på riktigt!! Nyckeln till lokalen ligger i mina händer.. eller ja, en av dem iaf. :) Så tänkte lägga upp lite bilder på hur det ser ut i dagsläget. Det kommer verkligen bli kanon i slut ändan! :D

Ryggen mot fönstret
Mot fönstret från mitten av lokalen

Det blivande konsoll rummet, kommer bli projektor och projektor duk här.



Från köket sett.
Det är GRYMT mycket mer att se, men kände att det får Henke sköta, han sköter ju geek bloggen, så tycker att det får han gott anta sig. :)
Så nu är möbleringen i stortsett färid planerad. Ska fin lira lite och så, men de kommer fixa sig garanterat.
Nu har vi finaly hittat en kak kyl och en salladsbar också. Så nu är det VERKLIGEN på riktigt. :)


0 kommentarer:

Skicka en kommentar