The one and only

Mitt foto
Malmö, Skåne Län, Sweden
Mitt namn är Anna, och jag är född 1988. Jag bor i Malmö med min man, dotter och två bonus barn. Mitt liv präglas av kreativitet, kärlek, lycka och olika hobbyer.

Etiketter

Köpa?

Alla miniatyr grejer som läggs upp på min blogg kan köpas. Det är bara att skriva en kommentar under det inlägg som intresserar dig. Skriv då vilken produkt som faller dig i smaken, och din mail adress så skickar jag ett mail så jag kan få dina uppgifter. :)
Använder Blogger.

Readers

Visitors

Totalt:

Denna månaden:

Denna veckan:

Idag:

onsdag 17 mars 2010

17:e Mars

Det har blivit dåligt på pyssel fronten här ett par dagar. Jag har verkligen inte haft lust. Eller lusten har funnits, men inte inspirationen. Jag vill ha gångjärn till köket så att jag kan fixa luckorna.. Och det är så mycket jag vill göra!!! Men de kommer..
Har retat mig en evighet på att jag inte har någon lampa i sovrummsfönstret, så det har jag fixat idag iallafall. Och de senaste dagarna har jag även scrapat kort som jag ska sälja på Loppiset på Sandra i Kalmar den 27:e. Så lite kreativ har jag varit iallafall.

Idag har jag varit ledig, och Ine har varit förbi på kaffe och Jorgubb- och rabarber paj! Den blev kanon god!
Dessutom har mina TV-kanaler försvunnit! så nu är de bye bye till de sena tv-tittar kvällarna. Så nu är det bara skogs-tv jag har.. Funderar på om jag ska koppla in laptopen till tv:n och tittat på 3-play och 5-play. Ingen reklam här inte. ;) Men ska kolla om det funkar först.

För övrigt så har det inte hänt allt för mycket idag. Ska hitta lite inspiration på nätet till i morgon. Och så håller jag på att väva en matta i en ram till dockskåpet. Ingen som har ett par dockor i 1:12 skala att dela med sig av? ;)


0 kommentarer:

Skicka en kommentar