The one and only

Mitt foto
Malmö, Skåne Län, Sweden
Mitt namn är Anna, och jag är född 1988. Jag bor i Malmö med min man, dotter och två bonus barn. Mitt liv präglas av kreativitet, kärlek, lycka och olika hobbyer.

Etiketter

Köpa?

Alla miniatyr grejer som läggs upp på min blogg kan köpas. Det är bara att skriva en kommentar under det inlägg som intresserar dig. Skriv då vilken produkt som faller dig i smaken, och din mail adress så skickar jag ett mail så jag kan få dina uppgifter. :)
Använder Blogger.

Readers

Visitors

Totalt:

Denna månaden:

Denna veckan:

Idag:

onsdag 31 mars 2010

28:e Mars, Welcome!

Helt död idag, har inte ens varit ur sängen.. Cornelia kom hem nu ikväll, precis lika trött. Känns lustigt att dra tillbaka klockan.. men men, ska de vara så så får de väl vara det...

I have to say welcome to this wonderful person who is my 4.th follower!

http://babiesdelicateminiatures.blogspot.com

0 kommentarer:

Skicka en kommentar