The one and only

Mitt foto
Malmö, Skåne Län, Sweden
Mitt namn är Anna, och jag är född 1988. Jag bor i Malmö med min man, dotter och två bonus barn. Mitt liv präglas av kreativitet, kärlek, lycka och olika hobbyer.

Etiketter

Köpa?

Alla miniatyr grejer som läggs upp på min blogg kan köpas. Det är bara att skriva en kommentar under det inlägg som intresserar dig. Skriv då vilken produkt som faller dig i smaken, och din mail adress så skickar jag ett mail så jag kan få dina uppgifter. :)
Använder Blogger.

Readers

Visitors

Totalt:

Denna månaden:

Denna veckan:

Idag:

onsdag 17 mars 2010

13:e Mars

MysPys dag! Jag och Cornelia åkte in till Kalmar med tåget så vi var i Kalmar vid 11 tiden, så mötte vi upp Sara. Vi gick och tittade i lite affärer och gick sen till Nilsson's för att fika. Chokladbisqui och kaffe... Mumma! Lagom till att Cornelia hade fått i sig sin ostfralla [eller snarare pålägget INKL. salladen] så kom syster. Så hon snodde med sig trollungen för att gå till TokigaTure och köpa lördags godis. Sara och jag satte oss och spelade SkipBo i väntan på att de skulle komma tillbaka.

Senare gick Sara och jag och tittade på GinaTricot och bara strosade runt lite. Sen åkte vi hemåt efter många om och men...
Satte oss i Saras soffa och spelade lite tv-spel och bara drygade. Tog sen bussen hem vid 5 snåret.



Planerna för kvällen var att tittat på Melodifestival-Finalen hemma hos Ine och ta det lugnt och bara äta gott. Och gott blev det. Till och med lite för gott!!

Varma mackor med ost och skinka, och med svampstuvning!! Och tilltugg till efterrätten!
Efter att rätt låt hade vunnit så gick vi på en flaska rosé vin. Som inte var så mycket rosé längre. Den hade uppenbarligen stått LITE för länge och lagrats. ;)

Kvällen avslutades med en runda in till Kalmar med Kelly och Patrik. Ine, tack för en UNDERBAR kväll! Det var inte sista gången!




0 kommentarer:

Skicka en kommentar