The one and only

Mitt foto
Malmö, Skåne Län, Sweden
Mitt namn är Anna, och jag är född 1988. Jag bor i Malmö med min man, dotter och två bonus barn. Mitt liv präglas av kreativitet, kärlek, lycka och olika hobbyer.

Etiketter

Köpa?

Alla miniatyr grejer som läggs upp på min blogg kan köpas. Det är bara att skriva en kommentar under det inlägg som intresserar dig. Skriv då vilken produkt som faller dig i smaken, och din mail adress så skickar jag ett mail så jag kan få dina uppgifter. :)
Använder Blogger.

Readers

Visitors

Totalt:

Denna månaden:

Denna veckan:

Idag:

söndag 7 mars 2010

5:e Mars

Har varit ledig idag. Så har roat mig med att inte göra så speciellt mycket. :) Soffan, tv och pyssel. Patrik hämtade upp mig och Nelia vid 4. Innan vi hämtade Nelia så åkte vi ut till Gräddhyllan här i Nybro. Vi har hittat det ultimata huset att göra ett dockskåp efter! Så det är nu spikat, vi ska göra ett hus från scratch!! Men detta ska bli klart först. :)

Har gjort en skrivbordssto ikväll. Eller jag började igår, men den blev inte färdig. Så ahr virkat ett litet rosa öcerdrag till den idag. :)



Nu har även soffan kommit på plats! och så har jag gjort ett soffbord. Har ännu int bestämmt vilken färg det ska ha, så det får jag väl åter komma med senare. Har inte riktigt kommit på någon färg fär att bryta av det vita och svarta, men funderar på lime eller gult kanske.. Hmm.. Ja, de åter står att se.


Innan Cornelia blev hämtad av mormor så var vi hemma hos Patrik. Kelly hade gjort sin UNDERBARA taco-gratäng som hon gjorde förra fredagen.. Vi blev lika proppmätta som sist.
Sen la vi oss på soffan, Kelly, Patrik, Frida och jag och tittade på Luftslottet som sprängdes.. Lika klockren som de 2 första!!





0 kommentarer:

Skicka en kommentar