The one and only

Mitt foto
Malmö, Skåne Län, Sweden
Mitt namn är Anna, och jag är född 1988. Jag bor i Malmö med min man, dotter och två bonus barn. Mitt liv präglas av kreativitet, kärlek, lycka och olika hobbyer.

Etiketter

Köpa?

Alla miniatyr grejer som läggs upp på min blogg kan köpas. Det är bara att skriva en kommentar under det inlägg som intresserar dig. Skriv då vilken produkt som faller dig i smaken, och din mail adress så skickar jag ett mail så jag kan få dina uppgifter. :)
Använder Blogger.

Readers

Visitors

Totalt:

Denna månaden:

Denna veckan:

Idag:

torsdag 4 mars 2010

2:a Mars

Ännu en dag har sprungit förbi med stormsteg! Cornelia har varit hemma från dagis med mega hosta.. Så det har varit mega gos hela dagen. Nu ikväll har vi varit hos Patrik och ätit spagetti och köttfärssås. :D Såå gott!! Patriks köttfärssås är kanon! Annars har dagen varit väldigt händelse lös... Har varit i plugget en sväng, hände en tråkig grej, men vill inte hänga ut någon, så tänker inte gå in mer på de. Annars har de som sagt varit väldigt lugnt.



Igår lovade jag ju en bild på sängstommen och något mer. Men det andra har jag glömt. :) Men de kommer garanterat en uppdate i morgon på hur dockskåpet artar sig.



Sängstomme á la Anna, Mc Donalds kaffe pinnar och rundstav. :)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar