The one and only

Mitt foto
Malmö, Skåne Län, Sweden
Mitt namn är Anna, och jag är född 1988. Jag bor i Malmö med min man, dotter och två bonus barn. Mitt liv präglas av kreativitet, kärlek, lycka och olika hobbyer.

Etiketter

Köpa?

Alla miniatyr grejer som läggs upp på min blogg kan köpas. Det är bara att skriva en kommentar under det inlägg som intresserar dig. Skriv då vilken produkt som faller dig i smaken, och din mail adress så skickar jag ett mail så jag kan få dina uppgifter. :)
Använder Blogger.

Readers

Visitors

Totalt:

Denna månaden:

Denna veckan:

Idag:

torsdag 4 mars 2010

4:e Mars

Började dagen men första lektionen i Kalkyl och Budget. Det låter ungefär lika roligt som de är... Suck.. Men de gick bra iallafall.. Så nu är de dags för lång helg. Så skönt. :)

Tapetserade om i vardagsrummet i eftermiddag. Blev mycket bättre än de förra! Och nu har jag gett upp tapetklister grejen! De funkade helt enkelt inte! Så nu för jag med dubbelhäftande tape. Mycket smidigare.




Close-Up! :D

Nu har jag även gjort en soffa. Självklart måste man ju ha en soffa!! Så sågade en massa massa massa spåskiva som grund. Sen limmade jag fast skumgummi på armstöden och sydde allting exakt efter storleken och måtten på soffan. Så gott de gick iallafall. :)




Kuddarna satte jag fast med dubbelhäftande tape så att de kommer att finnas kvar i soffan och ingen annanstans. ;)



0 kommentarer:

Skicka en kommentar