The one and only

Mitt foto
Malmö, Skåne Län, Sweden
Mitt namn är Anna, och jag är född 1988. Jag bor i Malmö med min man, dotter och två bonus barn. Mitt liv präglas av kreativitet, kärlek, lycka och olika hobbyer.

Etiketter

Köpa?

Alla miniatyr grejer som läggs upp på min blogg kan köpas. Det är bara att skriva en kommentar under det inlägg som intresserar dig. Skriv då vilken produkt som faller dig i smaken, och din mail adress så skickar jag ett mail så jag kan få dina uppgifter. :)
Använder Blogger.

Readers

Visitors

Totalt:

Denna månaden:

Denna veckan:

Idag:

onsdag 31 mars 2010

26:e Mars

Nu har vi ÄNTLIGEN fått tillgång till lokalen! Vilken lycka! Så vi har varit där och skrivit en massa grejer som ska in till miljö och hälsa. Vilket matereal de är på golven osv.. Sen åkte Anna, Andreas, Stina och jag upp till Brunnen och fixade egenkontroll protokollet. Fan vad bra vi är! Köpte med oss lunch från Nybro Café och Kallskänk, så vi satt och svullade baguetter och fixade. :) På måndag kommer ännu mer planering att ske, detta är galet roligt!

Kelly, Alex, Patrik och jag körde ut Nelia till morfar i eftermiddag. Sen åkte vi till CityGross och storhandlade. Det är verkligen Guld att göra det. Man vet att det finns mat i kylen till hela månaden! Sen käkade vi Kellys taco-gratäng. Mumma!

Kom hem för en stund sen, och kom på att SHIT ! Jag och Ine ska stå på Sandra i morgon på Loppiset.. Och jag lovade att baka muffins.. Så klockan är halv 12, och jag bakar muffins.. BRA DÄR ! Men men!


0 kommentarer:

Skicka en kommentar