The one and only

Mitt foto
Malmö, Skåne Län, Sweden
Mitt namn är Anna, och jag är född 1988. Jag bor i Malmö med min man, dotter och två bonus barn. Mitt liv präglas av kreativitet, kärlek, lycka och olika hobbyer.

Etiketter

Köpa?

Alla miniatyr grejer som läggs upp på min blogg kan köpas. Det är bara att skriva en kommentar under det inlägg som intresserar dig. Skriv då vilken produkt som faller dig i smaken, och din mail adress så skickar jag ett mail så jag kan få dina uppgifter. :)
Använder Blogger.

Readers

Visitors

Totalt:

Denna månaden:

Denna veckan:

Idag:

söndag 7 mars 2010

7:e Mars



Har varit hemma hos Patrik en sväng idag. Och spelat lite, hjälpt till att diska och mest varit i vägen. Gick hem vid halv 4. Och lyckades få skoskav. JAG HATAR SKOSKAV ! Och litet blev de inte heller.. Bara för att strumpan hade vikt sig.. GAHH!! Ja ja, de läker väl de med...
Jag ska fixa Ine's Hemsida i morgon är tanken. Så ska leka lite i Artisteer sen. :) har fått hem min lilla gosunge nu i eftermiddag också, efter att jag legat i ett bad och läst skumtimmen av Johan Teorin. :) Mumma... Så nu ligger vi i sängen, båda är jätte trötta och ska snart sova är tanken. Så natti natt!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar