The one and only

Mitt foto
Malmö, Skåne Län, Sweden
Mitt namn är Anna, och jag är född 1988. Jag bor i Malmö med min man, dotter och två bonus barn. Mitt liv präglas av kreativitet, kärlek, lycka och olika hobbyer.

Etiketter

Köpa?

Alla miniatyr grejer som läggs upp på min blogg kan köpas. Det är bara att skriva en kommentar under det inlägg som intresserar dig. Skriv då vilken produkt som faller dig i smaken, och din mail adress så skickar jag ett mail så jag kan få dina uppgifter. :)
Använder Blogger.

Readers

Visitors

Totalt:

Denna månaden:

Denna veckan:

Idag:

onsdag 10 mars 2010

9:e Mars

Har varit ledig idag. Och så fruktansvärt trött!! Lyckades övertala Nelia till att stanna hemma med sin lilla mamma idag. Och gud vad mysig hon har varit. Jag har inte varit världens bästa mamma idag, men hon har varit världens bästa unge. Jag har legat på soffan och hon har kommit med små lappar som det står Mamma på.. Min 4:åring kan skriva sitt namn, Mamma, Morfar och Mormor.. Och sen fixade hon ihop några små krumelurer på ett papper och så kom hon in till mig och sa "Det är en puss biljett mamma, det står, GE MIG EN PUSS!" Min söta lilla unge! Det kom inte en sån lapp idag, det är en sak som är säker.

Har börjat planera köket till docksåpet idag. Har kommit en liten bit på vägen, men det sitter kvar i mitt huvud än så länge. :)

Elin var här i eftermiddag, så scrapade vi lite och lagade middag. Stekt stömming med potatis mos.. MUMMA !

0 kommentarer:

Skicka en kommentar