The one and only

Mitt foto
Malmö, Skåne Län, Sweden
Mitt namn är Anna, och jag är född 1988. Jag bor i Malmö med min man, dotter och två bonus barn. Mitt liv präglas av kreativitet, kärlek, lycka och olika hobbyer.

Etiketter

Köpa?

Alla miniatyr grejer som läggs upp på min blogg kan köpas. Det är bara att skriva en kommentar under det inlägg som intresserar dig. Skriv då vilken produkt som faller dig i smaken, och din mail adress så skickar jag ett mail så jag kan få dina uppgifter. :)
Använder Blogger.

Readers

Visitors

Totalt:

Denna månaden:

Denna veckan:

Idag:

torsdag 4 mars 2010

3:e Mars

Det har varit en ganska hetsig dag faktiskt. Först lämna Cornelia, sen hem och fixa och dona lite. Sen vänta på Ine och Miriam. Vid 2 kom Elisabet förbi och pimplade te. De tycker vi om.. Jag har fått en väldans massa gjort idag till dockskåpet, och så fick jag hem ett paket. :D Paket tycker jag om! Hittade Mini-Shoppen och kunde inte låta bli att beställa. :D Det finns det bild på nedan.

Hittade en kisse-mjao i en Ikea kasse i Nelias rum.. Hon kryper verkligen ner överallt och ingenstans. Helst, där det är så krångigt som möjligt att ta sig in.



I eftermiddag har jag tapetserat om barn-rummet och vardadgsrummet. Och nu är även sängen till barnrummet färdigt. :) Mc-Donalds pinnar och rundstav och skumgummi.. De gillar jag. :)



Kuddarna och täcket är handsytt och den lilla pläden är gjord i fleece.



En liten prototyp på en filtad teddybjörn. Ska göras lite ner seriös vid ett senare tillfälle. :)



Har även gjort om skrivbordet som vi fick med i ett paket från netto, det var mycket grövre tills jag tog fram skalpell, och rundsåg. Målade de vitt ochj tapetserade med ett rosa papper med skimrande rosor.



Liten del av leveransen från Mini-Shoppen.



Här är lite till. Jag måste verkligen fixa köket!! Funderar på hur jag ska göra med kylskåp och med spis... Hmmm.....



Har även fixat en mindre snygg korg till leksakerna i barnrummet.. Ska göras seriösare..



Tapeten blev riktigt bra tycker jag. Passar in rikigt bra! Det ska ju dit lite små tavlor och annat gulligt. :)



Nya tapeten i vardagsrummet. Håller på att fixa en soffa, hoppas att den blir bra! Men den ser ut att bli riktigt bra! :D



Closeup! :D



Hoppas på att vardagsrummet kommer att bli klart innan veckan är slut! Detta är så jävla kul!!!







0 kommentarer:

Skicka en kommentar