The one and only

Mitt foto
Malmö, Skåne Län, Sweden
Mitt namn är Anna, och jag är född 1988. Jag bor i Malmö med min man, dotter och två bonus barn. Mitt liv präglas av kreativitet, kärlek, lycka och olika hobbyer.

Etiketter

Köpa?

Alla miniatyr grejer som läggs upp på min blogg kan köpas. Det är bara att skriva en kommentar under det inlägg som intresserar dig. Skriv då vilken produkt som faller dig i smaken, och din mail adress så skickar jag ett mail så jag kan få dina uppgifter. :)
Använder Blogger.

Readers

Visitors

Totalt:

Denna månaden:

Denna veckan:

Idag:

måndag 22 mars 2010

20:e Mars

Sara den lilla grisen kom och väkte oss idag. Johan sov över här, och hela vägen hem från Patrik gick han och pratade om mat! Hahaha! Det var lite skoj faktiskt. ;)

Så Sara kom här iaf, och så färgade hon mitt hår. Så nu är man brunett på riktigt! Så skönt att ha de lite mörkare igen. Sen gjorde jag mig i ordning för att åka hem till Tobbe och kolla på hockeyn med Sara och Richard. Så Sara och jag åkte hem till henne så hon fick göra sig i ordning, och så käkade vi en pizza, riktigt trevliogt hade vi.
Sen körde Lisette oss till Tobbe. Och Richard var verkligen HELT inne i Hockeyn, har aldrig sett en människa bli så nere för att ett lag förblorar EN match. Kunde inte låta bli att garva åt honom. Och så diskuterade vi den kommande Finlands Kryssningen, SHIT vad jag ser fram emot den!


0 kommentarer:

Skicka en kommentar