The one and only

Mitt foto
Malmö, Skåne Län, Sweden
Mitt namn är Anna, och jag är född 1988. Jag bor i Malmö med min man, dotter och två bonus barn. Mitt liv präglas av kreativitet, kärlek, lycka och olika hobbyer.

Etiketter

Köpa?

Alla miniatyr grejer som läggs upp på min blogg kan köpas. Det är bara att skriva en kommentar under det inlägg som intresserar dig. Skriv då vilken produkt som faller dig i smaken, och din mail adress så skickar jag ett mail så jag kan få dina uppgifter. :)
Använder Blogger.

Readers

Visitors

Totalt:

Denna månaden:

Denna veckan:

Idag:

onsdag 31 mars 2010

27:e Mars

Då var denna dagen avklarad. SHIT vad trött jag är! Men vad roligt det har varit! ine hämtade mig vid tio över 7 i morse och så bar det av mot Sandra. Haha! Vi är verkligen som ler och långhalm, vi har verkligen alltid kul!

Ine fick in sina stora pengar innan loppiset ens hade öppnat, och jag fick inte 40:- WOW! jag hoppar högt av lycka... Inte... Hade hoppats på mer. Men efter öppnandet gick det bättre. Så allt som allt fick jag 400:- i ren vinst, så vi har satt upp oss på ett till den 24:e April. :D Att det kan vara så roligt att stå på ett loppis. :) Shoppade för hela 10:-, hittade tre jätte fina te-burkar som var i en serie för 10:-. det är Lagom, så gillar jag att shoppa. :)


Roade mig med att göra en massa tårtbitar och hamburgare i Fimo, men inte ett enda såldes.. :( Fast jag sänkte priset till en 10:a...

0 kommentarer:

Skicka en kommentar