The one and only

Mitt foto
Malmö, Skåne Län, Sweden
Mitt namn är Anna, och jag är född 1988. Jag bor i Malmö med min man, dotter och två bonus barn. Mitt liv präglas av kreativitet, kärlek, lycka och olika hobbyer.

Etiketter

Köpa?

Alla miniatyr grejer som läggs upp på min blogg kan köpas. Det är bara att skriva en kommentar under det inlägg som intresserar dig. Skriv då vilken produkt som faller dig i smaken, och din mail adress så skickar jag ett mail så jag kan få dina uppgifter. :)
Använder Blogger.

Readers

Visitors

Totalt:

Denna månaden:

Denna veckan:

Idag:

onsdag 10 mars 2010

8:e Mars

Vilken dag.. Har varit helt UNDERBART väder! Så var på möte angående företaget på förmiddagen, sen hem för att fixa och dona lite. Och hjälpa Ine att hänga upp lampor i sina fönster mm. Hon ska vara glad att hon har en så LÅNG kompis. ;)
Så har kört 3 maskiner tvätt idag, plockat ihop en massa grejer som ska säljas på loppis framöver, och lagat middag. Fattar inte att jag har hunnit med så mycket! har dessutom gjort lite mer fint till dockskåpet.

När jag kom hem med Nelia från dagis, låg solen på ute på balkongen, vinden låg rätt och min sensor var i skuggan, och jag hade hela....



25.2 GRADER!! Det är MARS ! Detta är helt galet, så satte mig i solen i linne, tittade ut över snödrivorna och fortsatte läsa Skumtimmen. Mycket bra avkoppling!


Har fixat ihop en "fotölj" (?) blev snarare en mindre soffa till barnrummet på övervåningen..

Blev riktigt nöjd med den faktiskt. :)


Sen har jag fixat ihop en lite sitt-puff till vardagsrummet.






I morgon kommer de garanterat göras mer! Men nu väntar sängen och boken. :)
Puss&Kram



0 kommentarer:

Skicka en kommentar